Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är ett meeting behöver man inte besiktiga andra dagen, men om det är två separata tävlingar måste man nog besiktiga även andra dagen, som då inte är andra dagen utan första dagen på andra tävlingen. Nu blev det visst väldigt rörigt...
Men för att det skall gälla skall det även finnas 2 olika proppar dvs en propp för var dag.
ska man vetrinärbesikta före varje tävling (alltså påtävlingsplatsen)?Brukar väl vara ca 80-100 kr.
ska man vetrinärbesikta före varje tävling (alltså påtävlingsplatsen)?
Är de när man springer med hästen o någon står och kollar på?
Beror ju på gren man rider...
Vi kör fälttävlan över 2 dagar -dvs dressyr och hopp dag 1 och sen terrängen dag 2 med vet besiktning båda dagarna
Fast det är ju en prop och en tävling...
Jaså? Under dom 10 åren jag har ridit fälttävlan och det har gått över 2 dagar har det bara varit besiktning dag 1
Beror ju på gren man rider...
Vi kör fälttävlan över 2 dagar -dvs dressyr och hopp dag 1 och sen terrängen dag 2 med vet besiktning båda dagarna
Fast det är ju en prop och en tävling...
Ja att det är så internationellt vet jag. Men det inlägget jag svarade på gällde dressyr och hopp dag 1 och terräng dag 2.
Tror jag besiktigat 2 gånger när det varit lag-SM men annars har det alltid bara varit dag 1 trots tävlingen gått över två dagar.
Ja att det är så internationellt vet jag. Men det inlägget jag svarade på gällde dressyr och hopp dag 1 och terräng dag 2.
Tror jag besiktigat 2 gånger när det varit lag-SM men annars har det alltid bara varit dag 1 trots tävlingen gått över två dagar.