JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Veterinär får betala 500 000 efter hopphästs död
Moderator
Hästnyheter
När hästen kom lös under ridturen blev den påkörd och dödad av tåget. Nu får hästägaren 27 500 kronor i ersättning skriver Corren. ...
Hästnyheter
En man beställde grus till dotterns paddock men ville inte betala fakturan. Nu ger tingsrätten grusföretaget rätt och beställaren får...
Hästnyheter
En kvinna skadade sig när hon gjorde sin praktik i ett stall i Skåne. Nu får hon 49 000 kronor i ersättning från staten. ...
Källa /...
Hästnyheter
Stoet dog av en penicillinchock när den stod på seminstationen. Nu har veterinären fått en erinran för bristfällig journalföring och...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ska hämta vår lilla My den 2/5 och längtar så mycket, hon är ju 15 veckor då så spännande att se hur mycket hon vuxit.
Tänkte...
MalanMjöl
12 minuter sedan
Svar: 741
Visningar: 52 192
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Honan är verkligen chill.
Hanens nya plats är under sängen. Men det syns att han är framme ngt iaf när jag inte är hemma.
Frågan är...
Lilla
54 minuter sedan
Svar: 1 068
Visningar: 56 064
Katt
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Fri tillgång på torrfoder har fungerat jättebra på samtliga av mina hundar. Väldigt smidigt eftersom rutiner inte riktigt är min grejj i...
SiZo
56 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 449
Hund