Vet ni om några bra fullblodshingstar??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HaRLeKIn
  • Startdatum Startdatum
H

HaRLeKIn

Jag ska betäcka mitt sto NSV/HBL med ett fullblod för det kommer bli det bästa att korsa min häst med, lätta upp henne lite, få bättre sadelläge o ett bättre kors än vad mitt sto har.
Vet ni om någon fullblodshingst med bra temp o psyke får ni gärna tipsa mig. :)

/ JK

Sv: Vet ni om några bra fullblodshingstar??

jag gillar hingstar med king's bonus xx i! helt underbara att hålla på med o mycket energi

Det finns inga godkända hingstar med Kings Bonus i :smirk: Knappt några hästar alls...

Görel skrev:
Det finns inga godkända hingstar med Kings Bonus i :smirk: Knappt några hästar alls...

precis... han användes ju ganska lite i halvblodsaveln... ;)

Krius xx.....inte så dyr heller.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
783
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
525
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: tara
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023