Vet ngn vart man kan hitta????

Empalie

Trådstartare
Vi renoverar stall och på en del inspirationsbilder såg jag ett stall där det på stalldörrarna endast var ett lågt litet galler (ca 10 - 30 cm) inget som hästarna kunde skada sig på och dels var det en jättesnygg dekoration men också ett sätt att de inte skall gnaga överst på boxdörrarna. Ngn som vet och kan tipsa vart man får tag på sådana. JÄTTE tackam för svar då renovering är i full gång o behöver snabb hjälp!:bump::bump:

Sv: Vet ngn vart man kan hitta????

Om jag inte har fel för mej har Ribbox det på sina bilder på sin hemsida. Har själv boxar därifrån med galler nertill på boxarna för ventilationens skull. Jag tror att flera boxtillverkare kan göra det. Man kan ha egna önskemål om utformningen av boxarna det hade jag och det löste sig precis så som jag hade tänkt och det kostade inte multum.

Sv: Vet ngn vart man kan hitta????

Var inne på hemsidan och såg att bilden jag tänkte på inte var med längre men de hade en annan bild där gallerdelen är högre än du tänkt dej, men det är som sagt bara att snacka med dem om vad du tänkt dej o be om en offert. Jag fick offerten snabbt och priset var bra jämfört med andra boxtillverkares standard inredning. Är själv mycket nöjd! :banana:

Länk:
http://www.ribbox.se/exklusiv.htm

Liknande trådar

Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 986
Senast: NotlikeI
·
Hästmänniskan Den först augusti flyttar jag o min sambo in på en gård. (Hyra) Det är ett riktigt drömställe, allt finns. Det är bara stallet som...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Maléne
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 867
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar