M

Mela

Tänkte bara kolla lite hur det är när man tävlar på klubbtävlingar. Vad e det för papper på häst och sig själv man behöver för att kunna tävla. Jag har grönt kort och hästen e vaccinerad vad mer krävs?
tack så mkt

Sv: vet nån?

Kan vara olika regler på olika klubbar, men oftast krävs ingenting. På vår klubb visar vi inte upp något innan vi startar, betalar bara.

Vill du vara helt säker är det lättast att höra med din klubb.

olika från klubb till klubb. En del kräver grönt kort, andra inte. Några speciella papper på hästen brukar väl inte behövas, men däremot kräver nog de flesta att hästarna ska vara vaccinerade.

det är upp till klubben att bestämma. de flesta kräver grönt kort

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 270
Senast: Murray
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 524
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka