Vet någon något om selar från.......

L

Liiza

...sadelmakare Oscar Wearn i Eksjö?? Tror han gjorde selar förr. Att jag undrar beror på att jag har en loksele till ponny som jag använder då och då. Den är äldre men i riktigt bra skick. En dag kom en "gammal" bonde till stallet när jag hade selat, direkt när han såg selen så sa han
-Den selen är väl från Oscar Wearn?
Då hade jag ingen aning men vid lite koll så är det stämplat Oscar Wearn,Eksjö på den. Så jag är bara nyfiken på om någon vet något om honom eller selarna, var de vanliga förr etc etc? :confused:

Sv: Vet någon något om selar från.......

Tackar!:) Det var roligt att veta, han har alltså gjort några selar.....

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 889
Senast: mars
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 203
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv