Vet någon något om "Helge"

M

Majaa

På ridskolan där jag rider nu har vi för ca ett år sedan fått in en fd. galoppör som kallas Helge. Brun valack född 1997 med strimbläs. Han är startad, ganska mycket vad jag har förstått men vet tyvärr inte om han vart bra eller framgångsrik på nått sätt. Finns det någon som känner till denna hästen, det är möjligt att han heter Helgonet/the saint eller liknande och därför har fått sitt smeknamn.
Skulle bli enormt tacksam om ngn vill hjälpa mig att hitta några gammla resultat.

Sv: Vet någon något om "Helge"

det finns ju en häst som heter the saint. du kan gå in på galoppsport.se och söka där.... vem står som ägare för han? på galoppsport.se står en tjej som ägare.. gå in dit och kolla

Tack så mkt.. ska kolla de.
Han ägs idag av Anita Berglund men är köpt från en tjej i kalmar som köpte honom av en galopptränare ;)

Kan du inte fråga ägaren om hästens riktiga namn/ härstamning? Det borde inte vara någon hemlis!

Håller med! Om hästen är köpt på ett korrekt sätt har nuvarande ägaren fått med hästkortet/passet där fullständigt namn och regnr finns. Med hjälp av det kan du söka gamla resultat.

Lycka till!

Jo då, "min helge" är samma som the saint. Ägaren är iväg och jag vart nyfiken, tack för hjälpen iaf ^^.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka