Vet inte folk eller är de bara lata?

alazzi

Trådstartare
Stöter så ofta på enkla frågor som man kan googla fram på ett ögonblick. Frågar folk enkla frågor pga av att de inte har hört talas om sökning på Google eller frågar de enkla frågor av någon annan anledning? Jag har ibland testa att söka på Google när enkla frågor kommer och det har i normalfallet varit busenkelt att hitta svaret med hjälp av google.

Trött alazzi... :smirk:
 
Senast ändrad:
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

alazzi skrev:
Stöter så ofta på enkla frågor som man kan googla fram på ett ögonblick. Frågar folk enkla frågor pga av att de inte har hört talas om sökning på Google eller frågar de enkla frågor av någon annan anledning? Jag har ibland testa att söka på Google när enkla frågor kommer och det har i normalfallet varit busenkelt att hitta svaret med hjälp av google.

Trött alazzi... :smirk:


Lathet, kanske inte fattar riktigt av beskrivningar där?
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

De är lata!!!

Det ser du ju även här, de flesta orkar ju inte läsa trådar med mer än max TIO inlägg sen skummar de bara. Skriver lånad knapp och »JAG ORKADE INTE LÄSA MEN....«
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

Lathet kontra okunnighet kanske?

Google är min dagliga besökstation, hittar nästan alla svar jag söker i *ett nafs*!
Helt suveränt.. dräggel, dräggel.. Tel*a jublar över vinsten!!!
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

Håller absolut emd dej.
Folk är nog både tröga o lata :devil:
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

gul_zebra skrev:
Lathet, kanske inte fattar riktigt av beskrivningar där?

:smirk:

Jo, min svenska var lite flummig där :o
Inte kristallklart direkt men du fattade rätt.
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

jag säger bara en sak ;)
google_bart.gif
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

alazzi skrev:
:smirk:

Jo, min svenska var lite flummig där :o
Inte kristallklart direkt men du fattade rätt.


Fattar inte, var var du flummig :confused:
Menar iaf att antingen är man lat, eller så kanske man inte förstår det man hittar på google. Fast man kan iofs vara som jag också, och glömma bort att google existerar ibland också :angel: :D
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

Jag har undrat också varför folk inte söker reda på information själva, på Google eller i forumarkivet. Det borde ligga en nålad tråd i varje forum som informerade om arkivet och Google.

/Soapbubble
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

om ni menar min fråga om en hemsida, så kan jag säja att jag sökte först på altavista o sen på google. men jag måste ha klantat mej, för jag hittade verkligen inte.
hittade typ: Det här är Karl när han fyller 50år. se fler bilder..
/ Saara-Elina som känner sej träffad:P
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

Lättja!

Fast ibland vill man ha personliga svar och svar med erfarenheter, hur gjorde ni andra - och svaret kan ändå vara enkelt och gå att googla fram - fast det blir personligare om man frågar!
 
Sv: Vet inte folk eller är de bara lata?

Nej, det var inget inlägg från dig. Det var någon som frågade efter återförsäljare av Star trailer. Det kan man ju hitta både på gula sidorna och på google hur lätt som helst.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 784
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Ingen aning döpa tråden till, men nåja... behöver hjälp fundera ut var kan va för fel! Har efter månader gått "anfallsfri" och för åka...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Halcyon
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 615
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp