Ventil till hästtransport..

_Peplis_

Trådstartare
Någon som satt in en sådan typ vid framdörren typ tallriksventil? vart finns dom och till vilket pris?

oh! såna letar jag efter jag med...har itne hittat några och vet inte vart jag mer ska leta. Hoppas någon svarar på den här tråden! :bump:

jag tittade i Biltema katalogen eller om det var på Claes Ohlsson..iaf under båttillbehör..men det fanns bara sånna som är öppna hela tiden, vilket är lite dåligt om det tex snöar på vintern o man ska åka..

Svar ja, vi har satt en i dörren på vårat släp. Inhandlades hos värmlandsvagnar, som skickade den mot postförskott minns inte men ca 350-400 kr tror jag.

Liknande trådar

Utrustning Letar runt efter en hästtransport och är lite osäker på vilket typ av golv man ska ha. Vad jag vet är att jag inte vill ha trä. Fundera...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: lillan222
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
984
Senast: tara
·
Utrustning Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa...
Svar
2
· Visningar
469
Senast: Emiro
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
733
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka