Vem vinner sprinterloppet?

Shit vad sur jag är över att det inte går att se någon annanstans än på Aftonbladet! Jag har inte ett dugg lust att lösa abonnemang för 129 spänn när det inte finns ngt annat jag villl ta del av. Jag tog för givet att det skulle visas på SVT eller i vart fall SVT play men icke…
 
Jag såg det men som jag förstod det så blockerar de tittare från Sverige och Norge som måste titta på Aftonbladet resp NRK.
Ja det är lite oklart men de skriver: "In Sweden? Watch the race live on Sportbladet Plus on September 4 at 21:25 CET.
Or watch the race here on Red Bull TV"

Jag väljer att tolka deras "or" som att det kommer gå att kolla där, förhoppningvis :D
 
Shit vad sur jag är över att det inte går att se någon annanstans än på Aftonbladet! Jag har inte ett dugg lust att lösa abonnemang för 129 spänn när det inte finns ngt annat jag villl ta del av. Jag tog för givet att det skulle visas på SVT eller i vart fall SVT play men icke…
Statstelevisionen har inga pengar för sånt.

Annars finns ju typ youtube 😇
 
Aftonbladet bara trasslade när jag ovilligt gick med på att betala för det. Lyssnar på Radiosporten istället. Hoppas det läggs upp nånstans sen.
 
Ja det är lite oklart men de skriver: "In Sweden? Watch the race live on Sportbladet Plus on September 4 at 21:25 CET.
Or watch the race here on Red Bull TV"

Jag väljer att tolka deras "or" som att det kommer gå att kolla där, förhoppningvis :D
Det funkar på Red Bull TV :)

Heja Mondo!
 
Googlade nyss vad svenska rekordet låg på, var nog inte ensam om det haha.
Men om han inte tittat så mkt åt sidan hade tiden nog blivit nån hundradel snabbare också.

Kul att se såhär en vanlig onsdagskväll!
 

Liknande trådar

Relationer I en undersökning som Länsförsäkringar har gjort har man kommit fram till en summa hur mycket ett barn kostar fram till 18 års dagen. Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 010
Senast: Raderad medlem 68338
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 474
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
457
Senast: Emma-pemma
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp