Vem vill du träna för?

Status
Stängd för vidare inlägg.

mijan

Trådstartare
Om du skulle få träna för vilken tränare som hellst, i Sverige eller någon annanstan, vem skulle det då vara?

Sv: Vem vill du träna för?

Hmm KYRA! :D

Fast hon skulle nog ha så mkt att skälla på mig o mså jag skulle nog inte våga ^^

Arthur Kottas Heldenberg, han har tränat Österrikes dressyr ryttare och är suveränn att rida för, har gjort det en gång och har fått mer smak, för hans väg.

Det är nästan 15 år sen jag red för honom vill igen dock:-)..

Om jag inte är helt fel ute så finns det en sån här tråd på gnägg, fortsätt gärna i den!

God jul!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrens framtid diskuterades när ryttare, tränare och representanter från flera länder samlades vid ett möte som FEI kallat till på...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Har en häst som vill ridas på hackamore eller kombinationsbett. Finns det bra träns för detta? Vanliga träns tycker jag åker fram...
Svar
10
· Visningar
409
Senast: Sirap
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
728
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka