Vem Vann?????

M

Miss_Trouble

Jag var inte hemma och kunde se reining i globen....
Vem vann??? Hur gick det för dom? Var det någon som gjorde skräll eller super i från sig snälla jag måste få veta snart!!!! :bow: :bow: :bow: :bow:

Re: Proud n Smart!

Tack för tipset tänkte inte så långt som att gå och kika där!!! :rofl:

:bump: Är det någon som har filmat reiningen???!!! :bump:
Eller vet om det kommer med på TV:n.....

Tv+ sände ju allt direkt om jag har fattat det hela rätt, men det är ju för sent nu...
Svt brukar ju alltid ha riktigt lååång sändning ifrån Globen och med stor sannolikhet är reiningen med. Håll utkik i tv;tablåerna. Det var väl värt att se. Förresten har ju Globen gjort en egen film i år också så du kan till och med köpa den så får du se allt. Kolla in deras hemsida. www.stockholmhorseshow.com
C

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 968
Senast: zarmino
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
822
Senast: Sassy
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 492
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar