MrsScabtree
Trådstartare
Ordet fritt...jag lägger till min kommentar så småningom..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har inte sett pogramet, när går det? Ceasar tycker jag om att titta på, men tycker de bara kör repriser nu...
Jag tål inte snubben som har programmet. Gapar och skriker och är allmänt hysterisk?
Håller med. Tycker snarare att han medvetet provocerade hunden i onödan. Fanns ingen som helst anledning. Nej han är inte ett dugg bra. Programmet är bara ett patetiskt försök att vara som Ceasar Milan.*kl*
Usch en sån osympatisk kille! Det verkade som om han blev rädd/arg när lille taxen försökte mopsa sig? Att skrika "Jasså, du vill ha den här va?! Va?!" tycker inte jag signalerar en lugn, trygg ledare... nej, bottennapp faktiskt.
*satt faktiskt och väntade på en sån här tråd, hade planer på att starta en själv innan MrsScabTree hann före *
Ja, han är osympatisk. Ceasar blir jag lugn av att se på....betyder det att jag är en hund?
KL
Någon som ser på det nu?
Har inte sett det tidigare och sitter här och gapar, han verkar ju helskum! Skriker och familjen lipar och ja herrejisses! Är helt mållös faktiskt!