Vem gör något så vedervärdigt?

Tretjak

Trådstartare
Läste precis en artikel om en stackars kennelägare, schäferkennel, i Värmland vars hundar troligen har förgiftats av någon. Flera hundar dog med kraftiga inre blödningar...vem gör något så vidrigt mot djur?:(

Jag hoppas att de hittar förövaren om det visar sig stämma att det verkligen är någon som förgiftat hundarna. Sjuk värld vi lever i.

Sv: Vem gör något så vedervärdigt?

Det är helt fruktansvärt.. Tyvärr finns det sjuka människor och den site är väl inte född.
Mina föräldrar fick en hund förgiftad med råttgift när jag va liten. Troligtvis va det vår granne som gett hunden giftet. Stackars vovven klarade sej inte utan fick avlivas.
Det värsta som finns är när folk är elaka mot barn och djur..:(

Hur blev valparna förgiftade? Hoppas att kennelägaren inte är så oansvarig o dum att hon inte har uppsikt över de små när dom vistas ute! :eek:

Fast stopp och belägg!! Ännu är det inte säkert att hundarna blivit förgiftade. Och med tanke på att en hundägare i Munkfors mist sina hundar på ett liknande sätt då de fick i sig en bakterie tyder på att dessa hundar kanske har fått i sig samma bakterie.

Så många galningar är det inte som knallar omkring i våra skogar. Och Myra är ju knappast en metropol för de som vill begå brott.

Snälla läs hela historien innan ni helhjärtat tror att det är människor som gjort detta!
http://nwt.se/hagfors/article1016327.ece

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14035667.ab

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 772
Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
4 135
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 507
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 613
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar