Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller vad säger man, fotografen?
Visa bifogad fil 35445
Hehe.. Jag älskar dem!Det där kan vara de otäckaste bilder jag nånsin sett.![]()
![]()
#avskyrkaniner
Jag får mer Donnie Darko-vibbarHehe.. Jag älskar dem!
Får mig att tänka på Alice i underlandet. En favoritbok!
Det där kan vara de otäckaste bilder jag nånsin sett.![]()
![]()
#avskyrkaniner
Alltså ÄNTLIGEN någon med än jag som inte gillar kaniner. Är helt övertygad om att de är grunden till all ondska![]()
ELLER HUR!? Jag har full respekt för dem som levande, kännande varelser, men jag vill för i helvete inte se dem och för allt i världen inte hålla i dem.
Bildsök på Google?Åh nu kom jag att tänka på min hangup. Såg två surrealistiska tavlor i en galet inredd lägga på Hemnet. Tyvärr ett bra tag sen så den lär vara såld.
Det var två gigantiska porträtt av en man och en kvinna klädda i typ hovdräkt från 1600-talet. Ni vet pipkragar och hela kittet. Iaf när man såg närmare så var ögonen liksom felvända alt att de typ himlade fett obehagligt med ögonen. Kan inte släppa dessa haha. Hade lätt köpt dom om de fanns nånstans, men hur söker man på detta liksom![]()
I accept your challengeTro mig har testat det mesta!![]()
I accept your challenge![]()
Han var ju hyfsat vindögt iallafallTro mig har testat det mesta!![]()
Han var ju hyfsat vindögt iallafallVisa bifogad fil 35452
Känner igen kaninerna! Måste vara samma konstnär som jag givetvis står helt still vad personen heter men det finns fler liknande konstverk med just kaninerna och andra lite udda fotografier. Jag gillar dem också!Eller vad säger man, fotografen?
Visa bifogad fil 35445
Tänkte först Helena Blomqvist men det är inte tillräckligt drömskt?Eller vad säger man, fotografen?
Visa bifogad fil 35445
Det är Lisalove Bäckman! Hon använder sig själv och sin kanin Gudrun som modellerEller vad säger man, fotografen?
Visa bifogad fil 35445