Vedemarritten

nocki

Trådstartare
Hej som många vet ska jag vara med på min första clearound..
Men är lite vilsen i distans djungeln.
Är det fler som ska rida 50 km som är nybörjare, så kanske vi kunde slått följe så långt det går?
Jag har en väldigt snabb skrittandes häst.....
Tycker det skulle vara trevligt att rida ihop med någon, eftersom det är en clearund!

Sv: Vedemarritten

Jag har läst men jag är funktionär så jag kan inte rida med dej men det brukar alltid lösa sej när man är på plats. Prata med dem i din klass innan start så tror jag du kommer finna att det är någon där som säkert har samma ide som du!
Välkommen till Vedemaritten!:)

Sv: Vedemarritten

:idea:ora dig inte min första tävling jag gjorde på vedmaritten var en clearond på min käre cardigan, medans min man red en tävlingsåtta på våran capone,jag träffade hur mycket trevligt o hjälpsamt folk vi red tillsamans och hadde hur kul som helst,alla vi i den klassen klarade oss och vi åkte hem nöjda o belåtna. jag minns ochså att vi fick en fin liten rosett var och diplom. sedan har du alltid trevliga funktionärer du kan rådfråga om det är något,lycka till omåså gott
mvh anne:banana:

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 888
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 168
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Lady_S
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka