Vedeldad Badtunna

Sv: Vedeldad Badtunna

och döda insekter finns inte i havet? :laugh: i vår tunna har vi badat bland döda mygg och myror o.s.v man sitter ju knappast där för att bli ren? utan för att det är en ren mysfaktor..

I grannskapet häromkring har dom badtunnor utan varken det ena eller det andra. Vattnet är detsamma hela sommaren. Jag behöver inte läsa på om deras badtunnor - jag vet. Dom brukar ha insektshåv för att få upp döda flugor innan dom badar....

Vad nu dina grannar har är väl föga intressant i den här diskussionen, om man nu är så dum, och eller lat så man varken byter eller rengör vattnet så är det väl upp till dom. Är du lika kinkig med att bada i badhuset? Hua ba.

Ha ha. Det är fantastiskt kul att följa trådar när man slänger in en åsikt som inte "stämmer in" med de andras och följa reaktionen.:bump:
Alla är vi ju olika som sagt var.....

Ha ha. Det är fantastiskt kul att följa trådar när man slänger in en åsikt som inte "stämmer in" med de andras och följa reaktionen.:bump:
Alla är vi ju olika som sagt var.....

Visst får du ha en åsikt, men när det diskuteras i sakfrågor så kanske det är bättre att ha fakta och inte 'åsikter'.

Nya grepp på Buke. Man får inte ha en åsikt. Bara fakta i denna tråden....:bow:

Kan du inte läsa? Du påstår att det inte finns någon rening till badtunnorna, jag rättar dig. Vad är problemet? Du skriver; 'Finns ingen rening alls i en sådan och folk tömmer i regel inte ut vattnet mellan varje gång de badar. Men alla är vi ju olika som tur är.'

Då ts kanske är ute efter just fakta och inte åsikter så kanske det är en fördel att hon får rätt fakta och inte något påhittat nånsens, eller?

Sen får väl du skriva vad du vill eftersom vi har tryckfrihetslag i Sverige, men bara för det så behöver du inte bli sur för att du har fel.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka