Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märke?Jag köpte en!
Som kattskrället dissade totalt
Jag vet tyvärr inte, den gavs bortMärke?
Jag hade en Cat mate i plast och den var bra, katterna verkade gilla den och den höll nog i fyra eller fem år. Det var ett filter man skulle byta med jämna mellanrumNi som har köpt vattenfontän till era katter, vad har ni för märken?
Märker ni att katterna dricker mer och hur nöjda är ni med era val?
Drack de bara om den var avstängd men inte när den var på?Tidigare har jag haft en Cat It i plast, och där märkte jag skillnad på katterna. Var den avstängd var de på den direkt. Drack mycket ur den. Dessvärre var konstruktionen inte någon höjdare. Den läckte lätt, och tillslut sprack plasten.
Nej, de drack ur den när den var igång och blev frustrerade när den inte var påDrack de bara om den var avstängd men inte när den var på?
Ja, det lät lite lustigt att de var på den direkt den stängdes av!Nej, de drack ur den när den var igång och blev frustrerade när den inte var på
Jag har en billig Catmate i plast, som är den bästa jag har provat. Har haft dyrare modeller tidigare, men de har antingen varit krångligare att rengöra eller låtit för mycket för mig som bor i en etta och inte kan sova med ihållande ljud. Den här är helt knäpptyst så länge vattennivån inte blir för låg. Allt utom pumpen går att diska i maskin, och pumpen är enkel att plocka isär och rengöra. Både pump och filter går att köpa till billigt.
Katterna tokgillar den och min tjockis som har haft problem med urinkristaller dricker så det står härliga till. Fontänen har tre "våningar" vilket verkar uppskattas av katterna då de kan välja sin favoritplats att dricka från.
https://www.zooplus.se/shop/katt/kattskalar_fontaner/vattenfontaner_for_katter/250924
Blir nog att jag beställer den här och testar om det passar herrekatterna.Jag har en billig Catmate i plast, som är den bästa jag har provat. Har haft dyrare modeller tidigare, men de har antingen varit krångligare att rengöra eller låtit för mycket för mig som bor i en etta och inte kan sova med ihållande ljud. Den här är helt knäpptyst så länge vattennivån inte blir för låg. Allt utom pumpen går att diska i maskin, och pumpen är enkel att plocka isär och rengöra. Både pump och filter går att köpa till billigt.
Katterna tokgillar den och min tjockis som har haft problem med urinkristaller dricker så det står härliga till. Fontänen har tre "våningar" vilket verkar uppskattas av katterna då de kan välja sin favoritplats att dricka från.
https://www.zooplus.se/shop/katt/kattskalar_fontaner/vattenfontaner_for_katter/250924
En kompis har den har jag för mig och hennes katter verkar gilla denBlir nog att jag beställer den här och testar om det passar herrekatterna.
Hur lätt är det att rengöra pumpen?
Den jag har måste man kila in naglarna eller en kniv i en glipa för att få isär. Tycker den är trist att rengöra.