Västkustvalpen, någon som ska dit?

Ferrari

Trådstartare
Frågan ställs i rubriken :)

Ska någon här på buke till västkustvalpen den 20 augusti?
Jag ska dit och kika lite på olika hundraser som jag är intresserad utav. Ska bli jättekul, men det vore ju ännu roligare ifall man träffade någon härifrån :p

Så ska ni dit?

// Ferrari

Sv: Västkustvalpen, någon som ska dit?

Ferrari skrev:
Frågan ställs i rubriken :)

Ska någon här på buke till västkustvalpen den 20 augusti?
Jag ska dit och kika lite på olika hundraser som jag är intresserad utav. Ska bli jättekul, men det vore ju ännu roligare ifall man träffade någon härifrån :p

Så ska ni dit?

// Ferrari

Vilka raser är du intresserad av? *nyfiken*

Vi kommer nog att vara där. :)

*puttar upp*

Raser jag är intresserad utav är dansk/svensk gårdshund, dvärg- och mellanpinscher, phaléne och sen ska jag kika på stora klumpar till voffsar. Är helt såld när det gäller storvuxna raser som valpar...

Någon mer som ska dit?

Eller är jag den enda på hela buke?? :-p

Jag tror faktiskt att jag har lovat min mamma att jag ska följa med henne och hennes valp dit. :)

Va roligt! Vilken ras är det på den valpen då? *nyfiken*

Det är en Basset Fauve de Bretagne! :) Det är en jakthund.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 192
Hundavel & Ras Jag tänkte mig att skaffa en hund i framtiden, men det är verkligen inte lätt att välja. Jag växte upp med en Newfoundland som liten...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 135
Senast: AnneB
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 366
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 380
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama