jag VET. men jag är inge bra på att följa regler för där får man inte lika snabba svar. det har jag i alla fall fått för mig
 
Förstår bara inte varför man inte kan lära sig att söka efter svar om man nu vill ha snabba svar!?
 
men om du VET att tråden ligger fel, så skriver du ändå här? :confused:

vi blir alla drabbade om folk här missköter sig.
så det är ju bättre om alla drar sitt strå. :smirk:
 
Jag håller med henne, det går bra mycket snabbare att få svar här än på data fprumet eller vart det skulle ligga.

Inte tror jag väl att det blir så farligt om man lägger en tråd fel då och då.. Även om det är med mening.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver tips på det. Har problem med att de flesta kliar efter ett tag. Mest roll-on, testade stick och det blev aningen bättre. Nu...
2
Svar
24
· Visningar
810
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: MiniLi
·
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
625
Senast: WildHorse
·
Trädgård & Växter Har en batteridriven Bosch grästrimmer som plötsligt inte startar. Batteriet är laddat och fungerar på andra maskiner. Har någon tips på...
Svar
12
· Visningar
735
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp