Vart tog Kulltorps Yrrol vägen?

Sv: Vart tog Kulltorps Yrrol vägen?

Han finns i närheten av Strömsholm och tävlas i hoppning. Han var hemma hos oss och tränade för ett tag sedan. En riktig sagoponny!
 
Sv: Vart tog Kulltorps Yrrol vägen?

Du får försöka få tag i ägaren om det, han har inte verkat i avel sedan 2009.

Han har lämnat Stings Yaris 35-0157.
 
Sv: Vart tog Kulltorps Yrrol vägen?

Vet inte mycket om han men när han stog i närheten av Hässleholm var jag på ridläger där han stog och såg honom betäcka ( spännande för en 12 åring ;) )

Han tog två ryttare i familjen upp i klasserna en riktig sago ponny
 
Sv: Vart tog Kulltorps Yrrol vägen?

KL

Tänk på att vara försiktig med att skriva ut personuppgifter på andra och särskilt när det gäller barn. Vi ska inte lämna ut uppgifter om barn här även om de är ägare av en hingst.

Till TS, kolla TDB så hittar du nog de uppgifter jag raderade.

Görel - moderator
 
Sv: Vart tog Kulltorps Yrrol vägen?

Undrar vart ulltorps Yrrol tagit vägen och om det finns någon godkänd son efter honom i Sverige?

Vet inte om han är godkänd men Flying Dragon är en son och fantastiskt fin (troligen Sveriges bästa) B-ponny just nu. Såg honom idag i Dagstorp.
 
Sv: Vart tog Kulltorps Yrrol vägen?

Undrar vart ulltorps Yrrol tagit vägen och om det finns någon godkänd son efter honom i Sverige?

Yrrol kommer att säljas - han har ridits av en fantastisk liten ryttarinna nu i några år men deras tid tillsammans verkar nu ta slut. Min dotter är vän med henne på FB och där har hon meddelat att Yrrol ska säljas. Det är en helt fantastiskt fin hingst och hans avkommor presterar lika bra som han :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 503
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Rie
·
Gnägg Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en...
Svar
1
· Visningar
781
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp