Vart tog hänsynen vägen?

Sv: Vart tog hänsynen vägen?

Herregud, vilken idiot! :mad: tur att inget värre hände, fast det ju var onödigt att nånting hände över huvudtaget! Jag har inte råkat ut för en så illa situation, bara motorcyklar/mopeder som vrålat förbi trots att jag visat stopptecken med handen. Man blir ju galen! Nog är det otroligt att man numera får vara glad om ett passerande fordon sänker farten eller t.o.m. stannar, då det inte är en vanlig syn fast det borde vara det. Som tur bor jag nu på ett ställe där typ alla håller på med hästar/har respekt för hästar, och sänker farten eller stannar och ler så fort de få syn på ett ekipage. Tack till dem!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 476
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 337
Senast: Solstig
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 362
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 776
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp