VART säljer man westernsaker?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 956

Texaz

Trådstartare
Undrar om det finns något effektivt sätt/ställe att sälja westernsaker, var kikar alla westernmänniskor??

I det här fallet handlar det om en betäckningsrätt, lite svårt att lägga under utrustning liksom...

Finns det några andra bra sätt som jag har missat???:confused:

Sv: VART säljer man westernsaker?

Jamen självklart, för att inte tala om Lucky rider!!!

Aldrig hört talas om, men värt ett försök, och tack för tipset!

Får väl se till att fler hittar dit, vi westernfolk är ju inte så många men har många saker att sälja och borde verkligen ha ett forum för just oss...

om du är med i en westernklubb kan du kanske lägga ut på deras hemsida om det finns köp&sälj?

Tja vi är väldigt få medlemmar och inga avelsintresserade, tyvärr!
Fast kan ju alltid maila andra klubbar, tack för tipset!

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: tara
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 493
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
875
Senast: Raderad medlem 142658
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka