Vart resa i december?

Vita_N_6520

Trådstartare
Jag funderar på att åka iväg någonstans i december, mellan jul och nyår eller möjligtvis veckan efter nyår.

Var i Europa rekommenderar ni att man ska resa? Finns det något att göra vid den tiden på året eller är det bättre att åka lite längre bort och vänta med Europa till sommaren?
Jag är inte intresserad av att åka skidor eller typ shoppa, annars är jag väl öppen för det mesta. :p

Sv: Vart resa i december?

Madeira är väldigt fint under jul-nyår, har varit där flera år.
Kanske en kryssning?

Jag funderar på att åka iväg någonstans i december, mellan jul och nyår eller möjligtvis veckan efter nyår.

Var i Europa rekommenderar ni att man ska resa? Finns det något att göra vid den tiden på året eller är det bättre att åka lite längre bort och vänta med Europa till sommaren?
Jag är inte intresserad av att åka skidor eller typ shoppa, annars är jag väl öppen för det mesta. :p

Kroatsien :)

Jag var på Malta dagarna före jul för några år sedan och det var härligt! Runt 20 grader vilket passar mig, soligt och vackert. Inte badtemperatur i vattnet, men allt annat gick ju bra att göra :)

Men oj, haha! Jag såg bara Gammelns inlägg som sista.

Och har uppenbarligen ingen som helst koll på vilken årstid det är. Sorry! :D

Liknande trådar

Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 126
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 642
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern

Hästrelaterat

Omröstningar