Vårt lilla trassel..

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare SheridanGilfi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 821
S

SheridanGilfi

Idag fick vi akutavliva en av våra hästar.. känns otroligt hårt och tungt. hon hann bara bli 6 år, otroligt livsglad och underbar häst på alla sätt och vis. så det jag helt enkelt vill ha ut av tråden är:

hoppas du får det bra och att vi ses igen.
vila i frid vårt lilla trassel.

Sv: Vårt lilla trassel..

Så hemskt tråkigt!
Om du orkar... Vad hände ert lilla trassel?

*Kramar om*

jag vill bara hälsa lilla trassel. vad förfärligt. jag kan inte förstå hur hemskt det skulle vara att gå igenom.

*tröstkramar*

vila i frid!

tack så mycket för ert visade stöd.
hon fick en tarmomvridning, hade inga som helst tecken på att något var fel överhuvudtaget, tills det blev försent, det kom så plötsligt. vet gjorde vad dom kunde, men det gick inte att rädda henne..

usch vad tråkit!!
Många styrkekramer till er!!!!!!

Lider med dig. Skickar massvis med tröstkramar.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
756
Senast: tara
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 447
Senast: Stergo
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 397
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II