Ramona
Trådstartare
Jag ska köpa stol till mina föräldrars trådgård. De har en större trädgård och det är egentligen bara på baksidan som är inne i skogen det behövs stängsel. Det ska vara hundsäkert (min Jack Russell ) och så ska det skydda mot rådjuren som går in och äter upp morsans planteringar, så jag sa impregnerade stolpar och sen dra sånt där grönt nät stängsel (typ Gunnebostängsel) på 1 meter eller så. Det borde ju räcka.
Farsan är helt inne på att köpa stolpar på typ någon trädgårdsaffär, men det torde vara billigare på Granngården eller liknande? Vart köper man billiga impregnerade stolpar är nu min fråga? Det handlar om ca 35-40 st så det är ju inga större mängder.
Kan tänka mig att köpa begagnat också, men det fanns inte så mycket när jag letade på Blocket. Finns det andra annonssidor som kanske är bättre? Kanske någon för lantbrukare?
Farsan är helt inne på att köpa stolpar på typ någon trädgårdsaffär, men det torde vara billigare på Granngården eller liknande? Vart köper man billiga impregnerade stolpar är nu min fråga? Det handlar om ca 35-40 st så det är ju inga större mängder.
Kan tänka mig att köpa begagnat också, men det fanns inte så mycket när jag letade på Blocket. Finns det andra annonssidor som kanske är bättre? Kanske någon för lantbrukare?