Vart köpa Hexocil eller Hibiscrub?

Sv: Vart köpa Hexocil eller Hibiscrub?

Någon som vet vart man köper Hexocil? Jag har ringt till Apoteket och frågat och de säger att dom inte har det där. Ni får gärna svara snabbt! :)

Hästsportbutiken då, fast märkligt är det. Jag köpte Hexocil så sent som i torsdags förra veckan just på apoteket.

Hexocil på Eko:-.
Granngården har med Hexocil, liksom Börjes och andra vanliga hästsportbutiker. Har även sett på zooaffärer.

Hibiscrub vet jag inte riktigt vad det är, men känner igen. Tror jag sett det på Apoteket.

Hibiscrub får man tvätta sig med innan operation.;)
Du kan prova att ringa djurapoteket i Lund. Om de har preparatet hemma skickar dom det till ditt apotek

Någon som vet vart man köper Hexocil? Jag har ringt till Apoteket och frågat och de säger att dom inte har det där. Ni får gärna svara snabbt! :)

Granngården och hästaffärerna har. Det finns små och stora flaskor. Tror de små kostar någonstans runt 60-80:-.

Tack för alla svar, nu har jag varit och köpt Hexocil så får vi se om det hjälper min dam! :)

prova granngården...våran i lule har de i allfall och hibiscrub är ju nått du får på recept inför operation...vet ej om veterinären kan skrva ut också

halta catten

Liknande trådar

Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
335
Hästvård Har inte haft anledning att titta närmare på sådana produkter förut, men om nu kylning blir ett regelbundet inslag i min och hästens...
Svar
7
· Visningar
384
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Fiorano
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023