Vart köper man gurkmeja?

Har du provat "vanlig" gurkmeja för att se om det verkligen är skillnad - eller om det är ett fungerande försäljningsknep för att kunna sälja samma sak till ett högre pris till omtänksamma hästägare? :o :smirk:
 
nope de har jag inte. Tänkte först kolla om den "riktiga" eller vad man kan kalla den fungerar. Om den gör de tänkte jag prova vanlig. Men om den inte funkar så borde inte den andra funka heller. O då får jag prova Glocusamin eller nått sånt tänkte jag.
 
Fast vad jag har märkt så är det billigare att köpa från hästfirmor än från stormarknader! :eek: Vet inte varifrån mitt kom dock då det inte var jag som beställde.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 651
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
459
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Jag har två hästar som behöver ett ganska bladigt foder för att inte få problem med fri fekalvätska. Jag köper därför helst andraskörd...
Svar
1
· Visningar
318
Foder & Strö Jag ska flytta min häst till stall och själv köpa in strö efter att ha haft honom på lösdrift där strö ingick. Jag har således aldrig...
2
Svar
26
· Visningar
2 784
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp