Vart kan man vända sig med analysvärdena?

H

Hot Shot

Någon som har något bra tips på vart man kan vända sig om man vill ha hjälp med att räkna ut foderstaten? Har aldrig behövt tänka på det själv innan utan fått det uträknat på annat håll men om några dagar står jag här med värdena och har inte den blekaste hur jag ska gå vidare, vill ju att det ska bli rätt och riktigt!

Tacksam för svar!

Sv: Vart kan man vända sig med analysvärdena?

Det finns många gratis foderstatsberäkningsprogram på nätet, t.ex opti-gnägg och hippocampus. Sen brukar det ju finnas folk här som gärna räknar foderstater :) men jag tror att man lär sig bäst på att försöka räkna en själv.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 932
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka