Vart/hur hittar tävlingar?!

M

Moooa

Hejsan:smirk:
Jag skulle vara jätte tacksam om någon kunde ge mig några/någon bra sida där man hittar aktuella tävlingar innom stockholms län??:confused:
Jag försötke på Ridsport men jag hittar inte där, det kanske bara e jag som e väldigt seg(?):angel: men men...
Jag fick för mig att Ridsport.se var en bra sida men hittar inte där så bra än :angel: :p

Tack på förhand:bow::D:banana:

Sv: Vart/hur hittar tävlingar?!

Hejsan:smirk:
Jag skulle vara jätte tacksam om någon kunde ge mig några/någon bra sida där man hittar aktuella tävlingar innom stockholms län??:confused:
Jag försötke på Ridsport men jag hittar inte där, det kanske bara e jag som e väldigt seg(?):angel: men men...
Jag fick för mig att Ridsport.se var en bra sida men hittar inte där så bra än :angel: :p

Tack på förhand:bow::D:banana:

Alla distrikt har en egen ridsportförbundet-sida. Leta reda på den, där brukar de ha aktuell tävlingstermin.

Alla distrikt har en egen ridsportförbundet-sida. Leta reda på den, där brukar de ha aktuell tävlingstermin.

Vart kan man hitta dom då?:confused:

Tack för svaren oxå:D

Senast ändrad av en moderator:

nja inte direkt, men har åkt till heby och ska dit igen, så det blir i alla fall 2 tävlingar till, och så långt utanför sthlm är det ju inte ;) + att strömsholm har tävlingar också.. :)

okej va kul:D
Jag hade helt glömt bort sidan:confused::angel: hehe... :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka