Vart hittar jag sådana här skofack?

Nethril

Trådstartare
Är på jakt efter skofack/fickor som är genomskinliga och som går att hänga upp på väggen eller en dörr. (är till ullen jag tovar med så jag får lite mer översikt över vad jag har och kan norpa åt mig en tuss i rätt färg snabbare)

_MG_2634.jpg

Just på denna bilden är plasten något frostad och bara det inte är mer frostat än såhär så måste plasten inte vara helt genomskinlig..
Någon som sett sådana någonstans tro? Eller som kanske vet vad de kallas på svenska? :)

Sv: Vart hittar jag sådana här skofack?

Ikea kanske? :)

EDIT: Eller sy en själv i genomskinlig vaxduk? :)

Senast ändrad:

Har inte hittat någonting tillräckligt genomskinligt.. Och sy är jag alldeles för slarvig för. Skulle kanske kunna sy nåt som blev någorlunda funktionellt men ack så fult ;) Bra tips dock! Tack.

Tusen tack för tipset men de blir för knalliga.. Annars var de käcka!

Jag såg sådana på Biltema häromdagen. Kom i olika färger och olika storlekar.

vet du vad de kan ha hetat? Funderar på att skicka dit sambon men ska det inte ta en smärre evighet så bör jag veta vad det är och att det finns inne:D

alenchik och Ninnurur: Tack för tipset men det måste gå att stoppa i ullen från framsidan. (shit vad jag känner mig jobbig) :D

Ramona: Har kikat på biltema men inte hittat något.. Var det till för skor eller något annat?

Har du ringt granit eller möjligtvis lagerhaus?
Googlade, och de verkar kallas prylficka.

Hej! Jag har också letat efter sådana skofack men det verkar som om det knappt finns i Sverige - och hittar man något som kan tänkas passa så är de i stället dyra!

Mitt tips i alla fall är att köpa från www.amazon.co.uk - Jag hittade flera varianter där. Visst får man betala lite i frakt men t.ex. den här - http://www.amazon.co.uk/gp/product/...act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A39MKPT4Y6X0CZ - kostar 8,99 pund och med en frakt på 5,63 pund så blir det 163,25 svenska kronor. Alltså inte så värst farligt i jämförelse. Jag har beställt i år från den hemsidan och kan absolut rekommendera det.

Hoppas det hjälper :D

Tack för ditt svar! Har också insett att det får bli utlandsshopping :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 384
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 779
Senast: cassiopeja
·
Fritid Vi håller på att leta hus och därav försöker jag hitta min inredningsstil. Intresset har väl inte varit alltför högt tidigare när vi...
Svar
10
· Visningar
3 226
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka