Vart har allt silver tagit vägen?

Sidekick

Trådstartare
Hej,

Jag har suttit flera kvällar irad och kikat runt på olika sidor efter ett snyggt showträns, men allt som verkar finnas ute nu är huvudlag med breda sidostycken och tråkiga dekorationer..

..Vart är allt silver? Eller är det bara jag som inbillat mig att det fanns mer av det förut?

:bump:

Sv: Vart har allt silver tagit vägen?

Tack för tips..

Skall tillägga att jag inte vill ha en eller två öras..:angel:

Tack för tips..

Skall tillägga att jag inte vill ha en eller två öras..:angel:

13_030038.jpg

Den här kanske?

Har samma dilemma som du... vill ha ett mörk brunt med silver och gärna v-pannband... men har inte hittat nått reko än... har köpt ett på ebay som jag väntar på..men de var billigt och säkert kass kavlite..men får duga tills vidare...
newshipdkoilsilverbar.jpg

Det blev det här, från sidan som Alazzi tipsade om..
Visserligen inte så mycket silver, men jag fastnade för det! Vad tycker ni? :bump:

13_030029.jpg

Hur läckert som helst!

Kul när man hittar något som man gillar:)

Tack! :bump:

Jo, jag tror att han kommer bli kanonsnygg i det, han själv är ju mörkbrun och sadeln är ljus med silver överallt :banana: Snart dags för vår första tävling.. Dock ska det bara haltras :smirk:

Detta gillar jag, kostar bara 645 kr på Hov & tass :p. Snygga paddar där också.

vdots.jpg

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 682
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 597
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 340

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat