vart fasen tillhör jag... ?? *mutter*

PrittePuff

Trådstartare
det finns ju en massa westernklubbar och olika distrikt...
Men det känns som om jag hamnar i ett glapp..
Dessutom får jag spunk på WRAS hemsida.
Ska nog maila dom en dag om att dom får ordna klubbarna i en bättre ordning för hur sjutton ska man veta vilken klubb som är näsrmast när det inte står nån ort, län eller landskap eller nåt...
DOm skulle ju typ ha en sverige karta med nålar eller länkar eller nåt.

Men jag som bor i skogen i ingenstans, mellan eksjö vetlanda i småland, har väl långt till aliihopa närmaste klubbarna, det är ju Kalmar; tJust och HighChap som har klubbar. Eller finns det nån mer?
HUr långt upp sträcker sig medlemarna i HighChap's klubb?

Finns det några westernryttare här ikring? Nån som bor i krokarna runt eksjö, vetlanda, nässjö? det kanske finns nårra i mariannelund? fast ni tillhör väl tJust?

Sv: vart fasen tillhör jag... ?? *mutter*

Nä, det är synd att man inte på WRAS hemsida kan se ungeför vart klubbarna håller till. Det kan ju till och med vara svårt att veta vilket distrikt man ska höra till.
För ett X antal år sedan hade stockholmsklubben en bra karta på sin sida där man kunnde se vart klubbarna fanns, men den har de tyvärr tatt bort. (svår att hålla uppdaterad kan ja tänka)

åh, tack, det verkar klart va folk i min närhet!
undra bara hur aktiva med clinicar dom är, det är ju roligast att va med i en klubb med clinicar ofta! :D
Ska kolla upp dom!

Och sen maila Wras :p

Jag känner några av medlemmarna där...
Vill du ha Namn och nummer så Skicka PM.
Så kan du ju få snacka lite med dem innan du bestämmer dig?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Hjälp
  • Misstänkt rävskabb

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka