Vart fasen hittar man mamma-tights/leggings med färg?

Swat

Trådstartare
Har dels skuttat runt här i smeten och letat färgglada leggings/tights och scannat av nätet helt utan framgång!

Är man "utan mage" finns legging/tights i massor av glada/roliga/somriga färger i butikerna men det enda jag hittar där magen får plats är svarta, vita och grå leggings på H&M.
Dessa har dessutom visat sej bli helt noppiga efter en dags sittande på min i övrigt väldigt bekväma stol på jobbet.

Tips någon?!

/Swat

Sv: Vart fasen hittar man mamma-tights/leggings med färg?

Egentligen ej svar på din fråga, men jag köpte aldrig gravidleggings, utan körde med vanliga, och hade linningen under magen :idea: försökte hitta låga modeller, eller vika ner om det var för hög midja.

Aha... Det kan kanske fungera! :)
Även om det känns som att de kommer "kasa ner"...eller?

/Swat

Köpte vanliga leggings och strumpbyxor när jag var gravid och hade under magen. Speciellt på slutet för då var de verkligen obekvämt att ha mammabyxorna på magen.

Det kanske går att färga de vita i tvätten?

Jag använde vanliga leggings, hade de under magen. Testade gravidleggings men de var inte sköna, dessutom kanade de ner hela tiden.

Jag hade också vanliga leggings, tog en större strl så fick jag linningen över magen ( men jag körde på vanliga strl och under magen också ) =)

Polarn o pyret har röd iaf. Vet att jag sett mer färg nånstans, ska fundera.
04_ProductPage_420x420px%5C00_Main_image%5C7310017920578.jpg

Jag kör på vanliga då jag tycker dom sitter bättre. Dom sitter fint under magen. Med mamma leggings får man ju en rand på magen om man har en tajt tunn överdel + att dom hasar ner så dom iaf sitter under magen. Fast sen så gillar jag iofs ingen mudd över magen inte gjort under hela graviditeten.

Så testa vanliga å se om det känns bra!

vad olika det kan vara, jag tycker det är jätteskönt med en mudd över magen.

till TS
Jag använder inte leggings sa ofta sa det känns onödigt att köpa speceilla mammaleggings. Jag använder vanliga och sen köpte jag en "tub" pa HM, en enkel sak som man trär över magen för att förhindra att den blir en glipa mellan byxor och tröja. Nu blir det ju sällan en glipa eftersom man har en lägre tröja till leggings men jag tyckte/tycker det var skönt att ha ngt över magen.

.. och här är en till som använder vanliga leggings med linningen under magen :laugh: Föredrar låg midja även annars så det funkar finfint!

Svar till alla!

Tack för alla tips! :)

Skall smita ut på lunchen och köa ett par normala leggings och testa!

/Swat

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka