Vart beställa baksele...?

B

BamsePlutt

Hej!
Har äntligen "gjort mig av med" min gamla bröstsele till min shettis, hittat en som passar mycket mycket bättre. I köpet ingick ingen baksele - och nu undrara jag vart man kan köpa en mörkt rödbrun - typ bourgonefärgad (?) baksele till rimligt pris. Funkar i och för sig bra med en svart (tömmar + vagn i svart) men vore kul att vara lite "matchad" då sele + huvudlag är i den bruna färgen.
/U

Sv: Vart beställa baksele...?

Förut har här tipsats om att Granngården kan ta hem från K***qvists och till bra pris.
Jag undrar om det fortfarande är så? Och vilka storlekar finns? Jag har ett litet russ, kanske drar storlek som en övervuxen shettis, om ni förstår ;)

Lotta

Prova att söka på engelska och holländska sidor. Frakten är inte så hiskeligt dyr utan det är värt att kika iaf..

Kolla på selar.se. Hon tar hem allt som finns.

granngården har fortfarande marknadens billigaste baksele. HMC från källqvist. Tror bara den finns svart, men kan ha fel.

BamsePlutt: välkommen på körträning runt kalmar, nästa gång är vi på Öland. PM för mer info

Liknande trådar

Körning Jag skulle vilja hitta en enkel men ändå gedigen sele till en Shettis. Selen får gärna vara svart men brun går också bra. En normal...
Svar
9
· Visningar
1 733
Senast: kolblakkur
·
A
Körning Jag är lite i akut behov av hjälp. Jag blir väldigt förvirrad av allt i detta forum :confused: För några år sedan körde jag mycket på...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Agilitynoffe
·
Körning Hej! Igår köpte jag en liten rockard och sele till min shettis. Jag har kört en del när jag var yngre och till min förra shettis (som...
Svar
7
· Visningar
1 956
Senast: Ulrika C
·
Körning Jag är jättesugen på att köra min häst, som är inkörd hos förre ägaren. Har mest bara kört shettisar i mitt liv och aldrig varit sådär...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: IdaaaSun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka