Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad målar ni fogarna med?Sedan håller vi på att måla fogarna på golvet. Blir väldigt mycket fräschare! Lär inte hålla superbra så man får väl ha en fogpenna hemma och fylla på lite med med jämna mellanrum ☺
Visa bifogad fil 60175
Jag får lite vibbar av gammal skoltoalettOkej här får ni ett smakprov Visa bifogad fil 59924
Miljöstationen för dem medNågon som har koll på vart man får kasta torkad färg? Vet att man måste åka till miljöstation med överbliven färg i burk, men hur är det med torkade penslar, rollers, skyddsplast mm. som har torkad färg på sig?
Stor skillnad!
Vad målar ni fogarna med?
Stor skillnad!
Men vad är det för något på väggen ovanför toaletten? Ventilation?
Vilken skillnad det gjorde! Golvet ser riktigt fint ut nu ju (men så gillar jag också rosa )Sedan håller vi på att måla fogarna på golvet. Blir väldigt mycket fräschare! Lär inte hålla superbra så man får väl ha en fogpenna hemma och fylla på lite med med jämna mellanrum ☺
Visa bifogad fil 60175
Vilken skillnad det gjorde! Golvet ser riktigt fint ut nu ju (men så gillar jag också rosa )
Aldrig sett en så låg placering av ventilation förut. Men de kanske tänkte att det motverkar bajslukt bättre?
Blev ju ca tusen gånger fräschare med de vita fogarna så tycker det sticker ut mindre nu, och grått och rosa går väldigt fint ihop. Är väl ofta så att badrummet inte helt matchar resten av lägenheten så tror inte andra kommer reagera på det, men förstår att det kan vara ett störningsmoment för er om ni verkligen föredrar andra färgskalorJa, inget fel på golvet alls! Det är nog mest att det är lite av en mismatch med resten av lyan Men, ser helt okej ut ändå!
Aldrig sett en så låg placering av ventilation förut. Men de kanske tänkte att det motverkar bajslukt bättre?
Det här golvet är väl inte så dumt? Visa bifogad fil 59863
Tror de flesta byggvaruhus, Rusta m fl säljer liknande fast jag tror det är vanligare att man har det på balkonger än i badrum. Det blir rätt äckligt under när det legat ett tag, men det är ju lätt att ta upp igen om man vill städa.vart finner man detta?
Ikea.vart finner man detta?
Tror de flesta byggvaruhus, Rusta m fl säljer liknande fast jag tror det är vanligare att man har det på balkonger än i badrum. Det blir rätt äckligt under när det legat ett tag, men det är ju lätt att ta upp igen om man vill städa.