Vart är ljudet`?

O

o_u

Har laddat ner en video och bilden funkar (spelar i windows media player) men hör inget ljud.

Är det filen det är fel på eller kan jag göra något åt det?
 
Sv: Vart är ljudet`?

en del filmer som laddas ned saknar ljudfil och då är det inget att göra åt, ljudet finns helt enkelt inte med i filen.


Annars kan det vara att du saknar någon codec och av den anledningen inte får något ljud.
 
Sv: Vart är ljudet`?

Du kom på mig :eek: :angel:


Nä, :p är faktist ett gammalt alias-avsnitt jag vill se.

starcraft:
Hur vet man vilken codec som saknas och var får man tag på den?
 
Sv: Vart är ljudet`?

GSpot har ett program som man kan se om man saknar och där kan man även se om det ingår något ljud i filen. Jag fick tag på programmet genom min pappa, men jag vet att det även varit på tal här på buke. Sök bland gamla trådar så kanske du hittar det.
 
Sv: Vart är ljudet`?

FFD-Show är annars en samling med de flesta codec man behöver. Google hjälper dig att hitta det ;).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 666
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp