Värsta sabotaget?

mina hundar flyr så fort jag försöker få dom att närma sig badkaret. vill inte alls bli rena. men från bryggor hoppar labben gärna, schäfern plumsar i med lite övertalning. hon vill helst gå i från stranden.

Ja, det gör hon! :rofl: Hon dyker i och simmar som en fisk. :D

Hennes första dyk gjorde hon som 5 månaders. Duktig simmare redan då.

Hon fick OCD och muskelkontraktur i båda bakbenen. :( Fanns inget att göra. Hon var 7 mån. och hade ca 2-3 mån. kvar och jag ville ta bort henne medans hon mådde som bäst. Så hon minns allt skoj och bus som vi gjorde. Hon är en mycket saknad tjej som igår skulle fyllt 8 månader.

Ja, hon hade det riktigt bra. Var med sin matte och mamma dygnets alla timmar och lekte livet.
Somnade in i mattes knä.

Starkt av dig att vara med.
När min älskade Göran (katt) var tvungen att avlivas fick min stackars syster ta han till vet.
Jag klarade det inte.
Sen satt vi o lipade ihop.

Ja, det är alltid tuff, men det känns ändå bäst så. Tyvärr är hon en av 3 djur som somnat in i mitt knä. Har tyvärr sagt adjö till min ponny, katt och kanin innan. Hoppas det dröjer länge tills man sitter där igen.

Liknande trådar

S
Övr. Hund Ursäkta, dessa typer av trådar finns säkert hundratals, men jag måste få skriva av mig lite, det är som mitt sätt att bearbeta sorgen...
2
Svar
23
· Visningar
6 132
Senast: tassel
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 775
Senast: Disen
·
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 258
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund När jag var valp, unerhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots antalet skor jag...
Svar
14
· Visningar
4 193
Senast: Only_Me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka