Värsta paniken

carrin

Trådstartare
När man kliver in på hästvaruhus med stort utbud (läs Sharpamn eller Charlies...) och ser mig omkring blir man ju lite shop-o-holic..*självklart*...men nu till det värsta..när jag hittar något som jag vill ha bär jag det gärna runt i affären en lång stund för att liksom känna efter om jag verkligen vill ha den här grejen. Det värsta blir när man har flera saker att välja mellan, då liksom kallsvettas jag under tiden jag måste besluta vad som ska få följa med hem, särskilt om det är dyrt....
Snacka om att det är sjukt att handla hästgrejer..../Carrin

Sv: Värsta paniken

Vet hur det är... Jag skulle köpa en gjord och kom hem med ett schabrak, en gjord och ett fårskinn :confused: Jag som inte har pengar egentligen! :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans... 2
Svar
30
· Visningar
7 577
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 538
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2
  • Tuggbensfavoriter