Vars kom felen ifrån?

Kaki

Trådstartare
Tävlade i helgen och kom till omhoppning i en 110klass igår. Men ser idag i resultatet att jag fick 10 fel :confused: As far as i know så fick jag typ 5 eller 6 fel. (La en volt då jag tappade balansen och höll på att ramla av efter ett hinder)

Antingen så rev jag det hindret utan att märka det varken vid rivningen eller när jag la en volt eller hur många tidsfel får man per sekund? Jag var max 6 sekunder över maxtiden, hur många fel blir det?

Sv: Vars kom felen ifrån?

Är det verkligen så mkt? Jag hade för mig att det var 1 fel för var tredje påbörjad sekund eller nå sånt :confused:

Vanligast är att man får ett tidsfel för varje påbörjad 4-sekunders intervall. Det innebär att du skulle ha 2 tidsfel.

Vanligast? Äsch, isf skulle jag kunna ha en okänd rivning och 2 tidsfel eller 6 tidsfel - båda passar in.
Men tack ändå för era svar :) Vart bara så förvånad när jag såg att jag fått 10fel

I omhoppnigen är det väl 1 tidsfel för varje påörjar sekund över maxtiden. Det är i grunden det är var 4:e så då stämde dina fel.

Okej, då förstår jag, tyckte väl att jag inte rev något! :idea: Tack! :)

Liknande trådar

Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 479
Senast: Ewelina02
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar