Varning för SDA igen!

Sv: Varning för SDA igen!

Kollade runt lite, men hittade inga stora fel, (jag är inte så bra på norska iof), vad är det jag missat?

Sv: Varning för SDA igen!

Donalds skrev:
Kollade runt lite, men hittade inga stora fel, (jag är inte så bra på norska iof), vad är det jag missat?

Är ett virus (?) som finns i Danmark, Holland och Belgien vad jag känner till just nu, kan sprida sig till Sverige om det importeras råttor och grejer. Turen är väl iaf att der är artspecifikt så det smittar åtminstone inga andra djur... Menmen. Dödligt är det, går snabbt och är, som jag har fattat det ett sjujäkla lidande för den/de sjuka råtta/orna. Vet inte så mycket om det men har en länk nånstans (engelska), kan ju kolla efter den...

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 156
Senast: Efwa
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 013
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
808
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama