Varning för bitnet!

gul_zebra

Trådstartare
Precis fått reda på att bitnet ska scanna igenom alla användare och försöka hitta hundratals som sitter och laddar från DC och sånt. Liten varning bara, kan inte vara roligt att bli påkommen..!
 
Ok. Har ingen koll på sånt så... Men man brukar väl dela ut i nerladdningarna vanligtvis? :confused: Haha seg eller vadå :p
 
Det där gör Bredbandsbolaget också, och de som anses ta för mycket bandbredd får ett trevligt litet brev hem. "För mycket bandbredd" är dock väldigt subjektivt, och flera i bekantskapskretsen har inte hört ett knyst från BBB, trots stora kvantiteter som laddats både upp och ner, flera gånger om.
 

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp