varmvattenberedare

M

maria--

Hej
Jag ska köpa en varmvattenberedare.Jag har ett stall med 12 hästar så jag undrar om någon kan tipsa mig hur stor beredare jag behöver:confused:.
MVH Maria

Sv: varmvattenberedare

Vad ska du göra med den?

Vi hade 100l i stallet, för att kunna tvätta hästarna i varmt vatten.

Jag har ett inacoderingstall, så det är så att dom skall kuna tvätta hästarna även på vinteren.

Tror att jag har en 80 liters varm vattenberedare och ska hästen riktigt skuras med eventuellt ett par shamponeringar så kan jag tömma varmvattenberedaren på en häst.

Allt beror ju på om alla ska tvätta sina hästar på samma gång eller hur ni kommer att använda den. Annars borde ju 100 liter räcka .

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·
Anläggning Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på...
Svar
6
· Visningar
970
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
827
Senast: phie
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 048
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar