Jamtland
Trådstartare
Har de så dåligt rykte som jag inbillar mig? Har stora problem med att bestämma om jag orkar med att försvara mitt beslut att ta ett korsningsföl efter mitt fina varmblodssto. Jag ska själv ha det eventuella fölet som min nästa rid- och körhäst. Jag har inga tävlingsambitioner utan hobbyrider mest i skogen och det viktigaste är att det blir en trevlig häst rent mentalt.
Har ett jättefint varmblodssto, med ett fantastiskt temperament och riktigt fin ridhästexteriör och har hittat en halvblods/tinkerkorsningshingst som har samma egenskaper. Men någonstans i bakhuvudet sitter en liten "Man ska inte ta korsningsföl efter varmblod"s-djävel och gör att jag tvekar. *suckar över mig själv*
Har ett jättefint varmblodssto, med ett fantastiskt temperament och riktigt fin ridhästexteriör och har hittat en halvblods/tinkerkorsningshingst som har samma egenskaper. Men någonstans i bakhuvudet sitter en liten "Man ska inte ta korsningsföl efter varmblod"s-djävel och gör att jag tvekar. *suckar över mig själv*