JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Världsstjärnor tävlar i Laholm i helgen
(HP)
Två världsstjärnor i dressyr kommer i helgen till Laholmsortens nationella tävlingar och den största av dem är onekligen Jan Brink som för närvarande är rankad tvåa i världen. Den andra är Louise Nathorst, 28: a i världen.
http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=102058
Moderator
Hästnyheter
(HP)
Jan Brink må vara landets bäste dressyrryttare, men i helgens tävlingar i Laholm kammade han noll...
Hästnyheter
(HP)
Världens näst bäste dressyrryttare Jan Brink vann två klasser på en blivande världsstjärna och Louise Nathhorst vann två, bland...
Hästnyheter
(HP)
Laholmsortens ryttarförening rivstartade årets tävlingssäsong med nationella och regionala tävlingar i hoppning med 950 starter...
Hästnyheter
(HP)
Björbäcks ryttarförening arrangerade i helgen ryttartävlingar på nationell, regional och lokal nivå.
Stjärnryttare som Jan Brink...
Akvarietråden V
Övr. Djur Hoppas du får tag i luminatus! :)
Kul med fiskspaning! Jag vet inte om det var en typ av dragonscale du såg men beskrivningen fick mig...
Scandi
Idag kl 00:59
Svar: 1 346
Visningar: 39 820
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Ikväll gick vi nere vid älven och det var så spännande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade på glatt, innan har han växlat...
Niyama
Igår kl 23:23
Svar: 814
Visningar: 56 062
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lång promenad i skogen på förmiddagen. Där lyckades...
Red_Chili
Igår kl 23:11
Svar: 1 139
Visningar: 67 027
Hund