världens dummaste fråga

M

Midi

Var beredda på världens dummaste fråga. Om jag börjar rida klassisk dressyr och sen blir mitt mål att tävla (ft, dressyr), måste jag då lära om mig? Eller är det så att klassisk dressyr är samma sak som "vanlig" dressyr men att det lärs ut på annat sätt? Om någon fattar? :D

Sv: världens dummaste fråga

Det är samma sak i stort sett du behöver inte lära om något.

Sv: världens dummaste fråga

Upplever det som väldigt liten skillnad mot om man jämför AR/"vanlig" dressyr. Målet ser väldigt likt ut tycker jag ock även vägen dit, är mest prioriteringar och tillvägagångssätt som skiljer?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
18
· Visningar
1 777
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 485
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?