Vårhälsning!!

Seabaz

Trådstartare
Nu är våren här! Man kan börja plocka av ytterkläderna från både en själv och hunden vissa stunder mitt på dagen när det är soooligt!! :love:

halv1.jpg

Sv: Vårhälsning!!

Åhh tack!!

Glömde skriva att jag vill gärna se våriga hälsningar på era hundar också :)

Jag diggar verkligen din hund! Tycker att han ser så himla tuff ut!
Ska inte du ställa ut på Lilla Stockholm?

Kalaspinglan: Åh tack! Ja han är en liten tuffing! Funderar på att döpa om honom till "Kilkenny Starfighter" ;) (förra hunden hette/heter Buddy Budweiser :D )

Jag ställde ut honom på Stora Stockholm i höstas, debuterade i juniorklass då och då fick han en slät etta :banana:
Har innan ställt honom i tre valpklasser, varav i två av dom har han fått HP :)

Skulle ha börjat året med Lilla Stockholm nu tänkte jag men hade inte råd att anmäla när det väl var så, tyvärr.
Har haft mycket att tänka på sista tiden nu så jag orkar inte ta tag i utställningsdelen riktigt, det är inget jag prioriterar.

Men så häromdan trimmade och badade jag honom och tog dom här bilderna så nu börjar man längta efter att få en ny bedömning på honom eftersom det bara gått bättre och bättre på förra årets utställningar!

hemlig:
Det ser jättemysigt ut! :love:

Minerva:
Ooohh vilken söt hund, vad är det för ras?? :bump:

Fragile:
Jättemysigt! hihi!
Fotogalleriet kan man inte länka bilden direkt från, inta passagen heller. Man får skriva in hela adressen istället, men jag såg bilden! Jättefin!

Ohh vad kul. Min faster har/hade en liten uppfödning av sibirien husky och hade några hon tävlade med också.. men nu tror jag inte dom tävlar längre eller föder upp några. Hon har nog bara kvar de "gamla" hundarna. :)

Gu va kul :D vill ha ett eget litet spann :p ska skaffa det ngn gång här framöver :P tror ja ^^ när jag blitt myndig å allt..det skulle iaf va spännande ;P

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 482
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 868
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama