S

spooky

Nu e det såhär. Min kanin på 9 veckor bara ligger i ett hörn och rycker. Han kan få det i bland men vet nån varför han gör så? Det e varmt ute men dom har vatten och kallt gräs.:confused:

Sv: Varför?

Hur ser det ut när den gör det? Är kaninen vaken när det händer?

Hur ser det ut när den gör det? Är kaninen vaken när det händer?
ja den e vaken. Den typ, du vet när nån skrämmer dig tex. Då hoppar du ju till.Ungefär så gör min kanin. Den heter grey pearl Om ni ville veta.

Okej. Min kanin för alltid ryckningar precis innan hon somnar, men det är dock små ryckningar så det kan nog inte vara samma sak. Men är det många ryckningar på en gång? Och hur ofta händer det?

Okej. Min kanin för alltid ryckningar precis innan hon somnar, men det är dock små ryckningar så det kan nog inte vara samma sak. Men är det många ryckningar på en gång? Och hur ofta händer det?

Den sover nu. Det akn ju va det i sånnafall. nej det e en och sen 3 sekunder och en tre sekunder och en. Men deet e ju inte precis så den hoppar eller nåt.

Senast ändrad av en moderator:

Okej, men kontakta en veterinär eller liknande så bör du få ett bra svar. Det kanske kan vara hicka eller nått liknande? :p Nej, jag vet inte om kaniner kan få det, men hundar kan ju få det :D

Jomenvisst kan väl kaniner få hicka? Min ena har i alla fall haft det ett par gånger. Eller så är det nåt annat... men det ser verkligen ut som det, verkar inte störa henne nämnvärt och går över efter en liten stund. :)

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Övr. Djur Hittade precis en skittorr groda eller padda i en kruka men vid en närmare titt så lever den, om än knappt. Vad fan gör jag?! Har lagt...
2
Svar
22
· Visningar
3 141
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka