varför så många olika Gnägg?

cili

Trådstartare
Har funderat över det ett tag nu.
Det finns ju gnägg överallt, varför?
Kategoriseringen av trådar börjar gå lite långt känns det som

Sv: varför så många olika Gnägg?

undrar samma sak gällande utrustning förresten.
i många "att ha ***häst" diskuteras utrustning som skulle gå att använda i vilken diciplin som helst, och de innehåller åsikter som är nyttiga för alla att läsa. men i just dessa "att ha ***häst"-forumen blandas de trådarna med så mycket annat att man knappt hittar dom :(

I princip handlar det faktiskt om en vilja att låta folk diskutera det de vill där de vill.
Jag vet att det kan verka lite motsägelsefullt.
Förut tvingade vi alla att lägga sina kanske generella trådar under det generella Gnägg och det Generella utrustning eller något annat generellt forum.
Alla gillade inte detta och de ansåg inte alltid att det faktiskt var generella frågor, utan frågor de ville ha svar på av folk som höll på med samma inriktning som de själva.

Nu har de som håller på med trav eller annan gren möjlighet att lägga frågan på travforumet eller så kan de välja att lägga den på ett generellt forum om det är en generell fråga och de söker hjälp från alla oavsett gren.

De som inte är så "insnöade" ;) på en gren kan fortfarande lägga sina frågor på de mer generella forumen och få svar från likasinnade.

Alla grenforum har inte gnägg eller "utrustningsdel" detta beror på deras storlek och om intresse för det funnits. Möjligen kan det bli fråga om att ta bort några av dessa underforum, frågorna får dock fortfarande diskuteras under varje gren.

I begynnelsen hade jag ett upplägg på forumen för att "tvinga" de olika inriktningarna att försöka lära sig av varandra. Jag har nu valt att låta det vara frivilligt i stället.

Jag tycker att du borde fixa ett bukehjälpgnägg för trådar som:

* hur sätter man in en bild?

* vad betyder kl som alla skriver?

* vad betyder tiotiotio som alla skriver?

* när blir man planetspringare osv?

* varför segar buke? (av cronis)

;)

Och glöm inte, nej vad dåligt med förändringar (av sorbe)

men tror du att det skulle hjälpa, det finns nålade trådar och det läser folk inte...

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 959
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
308
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama