Forest Autumn
Trådstartare
Ja min fråga framgår av rubriken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att det finns en fång tråd som är aktiv sedan en längre tid tillbaka, och som du själv påpekade i ett PM så var det ju onödigt med flera stycken.
Jodå jag förstår och skriver samma sak igen eftersom frågan ställts tidigare, fångtråden är såpass aktiv att den hela tiden befinner sig på första sidan så den är enkel att finna.
Jodå jag förstår och skriver samma sak igen eftersom frågan ställts tidigare, fångtråden är såpass aktiv att den hela tiden befinner sig på första sidan så den är enkel att finna.
Då borde man ju ta bort nålningen på avmaskningstråden, och på vikt-tråden (ryttarvikt) på ridning osv med alltså?
Problemet är bara att folk inte ser nålade trådar, trådarna hänger där för länge. Och då startar de nya fångtrådar i alla fall.
Bättre att tråden rör på sig, då upptäcker man den lättare.
En personlig åsikt är dessutom att enbart trådar som rör forumets regler bör vara nålade, inte trådar om fång eller melodifestivalen eller vad det nu kan vara. Ju färre nålningar, desto större chans att folk faktiskt ser dem.